piątek, 29 października 2010

zakładki do książki - eko ;)

Witam witam
 ja ciągle chora ..;/ to już 3 tydzień. eh.
Tak więc mało mnie.
Poza tym..były problemy z blogiem już ku mojemu szczęściu  rozwiązane.
I tu chciałam podziekować tym którzy mi pomogli w rozwiązaniu problemu :) dzieki dziewczyny jesteście kochane.

Dziś na szybkiego( w dokładnym tego słowa znaczeniu)  zrobiłam  2 zakładki, z wrzosem i listkami. Słabo tylko widać plastikową oprawke;/ ( a właściwie to jest opakowanie na klisze )  Teraz leżą w opasłej księdze aby się upłaszczyły :P
Strasznie mnie to wciągło. Wiec powstanie ich zapewne sporo.
Sciskam :*


6 komentarzy:

  1. Piękne zakładki!
    Właśnie sobie przypomniałam,że kiedyś robiło się je w szkole :)
    Obie piękne i czytanie książek z takim uroczym dodatkiemto prawdziwa przyjemność :)

    Znalazłam te ramki(PhotoScape).
    Dziękuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ot dziś zrobiłam je na szybkiego nie jest to jeszcze to co powinno być
    mimo wszystko dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może daj przepis na taką zakładkę? :) Powiem Ci, że nie wpadłabym na ten pomysł z wrzosem, a wygląda świetnie!
    Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak tu ślicznie-zmiany i jak pięknie:)) usunęłaś tą przerwę nareszcie;))). zakładki sliczne-może wykorzystasz na candy;))pozdrawiam serdecznie;))i jeszcze raz dzięki za pomoc z photoscypem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wracaj do zdrowia:)))ja tez niestety chora i nie wiem czy ie idzie mi w anginę;((

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki dziewczyny, co do Candy tak bedzie napewno kiedys zorganizuje z jakiejś okazji :P

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz
i zapraszam ponownie :)