piątek, 22 października 2010

mały trójkącik czyli misa, ramka i donica :)

Witam. Dopadło mnie chorowanie :( powinnam cały czas leżeć w łóżeczku a tymczasem buszuje po blogu :)
Kiedy ogladam Wasze blogi jestem pełna zachwytu.Są piękne. Lubie ludzi z pasją. Tyle talentów chodzi po tym świecie. Ciesze sie że tu trafiłam.
Dziś pare rzeczy które zrobiłam  i które ozdabiaja mój pokój.Ramka, donica z kaktusami, i  szklana misa z muszlami i świeca.
Pozdrawiam Was ciepło.
szklana misa - potrzebne są muszle duże i małe. Piasek i  kamyki  - do kupienia w kwiaciarni, świeca - można zrobić samemu lub kupić,rozgwiazda - może być i nie musi  i oczywiscie sama szklana misa.
Coś podobnego widziałam w sklepie za 70 zł , u mnie koszta to 30 zł za mise i 7 zł kamyczki.Wiec opłaca się zrobić samemu.
Ramka - tylko muszelki , klej i ...ramka:) Ja jeszcze przykleiłam dwie małe biedronki.




Donica z kaktusami - sama donica ma już sporo lat.a wlasciwie nie donica tylko misa. :) Należała do babci. I w niej zasadziłam kaktusy . Na wierzch dałam kamyki, muszle, do tego powtykalam ozodobne patyczki które można też zrobić samemu. Kiedyś takie robiłam, i chyba się skusze aby do tego wrócić. Ta donica to taki mój pomysł aby nasze roślinki wygladały inaczej. Czasem na ziemie kłąde też dużo białych i czarnych kamyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za komentarz
i zapraszam ponownie :)