środa, 24 listopada 2010

deco deseczka -cieniowanie

Witam Witam
Ale zimno na dworze, brrr.
Tak się zastawiałam nad tym cieniowaniem w decoupage i wczoraj poczytałam troszke
i postawiłam spróbować. :)
 Wyszło mi coś takiego.
 Jak już zacieniowałam to gałązki lawendy musiałam podciągnąć z braku pędzelka
 patyczkiem do szaszłyków :) to samo z napisem .
 Jeszcze tylko mała poprawka górnej cześci deseczki  troche są trudności z przejściem z koloru lilia w biel
No i robiłam to bez medium.. a ponoć z nim łatwiej.
 Życze miłego dnia.
Buziaki

10 komentarzy:

  1. A jednak....
    Bardzo mi się podoba. Czasami warto poeksperymentować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana próba cieniowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to rewelacja!
    I cieniowanie i wzór.
    Prowansalsko się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje kochani za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach ta lawenda:) pięknie!
    pytałam czy ktoś Ci pokazał pierwszy raz jak to się robi??

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło naprawdę super! Przejście z jednego koloru w drugi też bardzo ładne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola pokazał nie :)
    robiłam krok po kroku tak jak w kursie napisała Kapryśna Inspiracja ;)
    Anabel dziekuje :)starałam sie :) może z tym medium bedzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś w allegro jest cała masa pudełek, nie pamiętam gdzie kupiłam to z postu, nie raz tam kupowałam i wszystko było ok.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna deseczka, w pięknych kolorach, cudo po prostu:) Czekam na Twoją pierwszą kartkę;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz
i zapraszam ponownie :)